چنانچه شما یک کسب و کار داشته باشید، ساده ترین و تاثیر گذار ترین راه برای شناساندن خدمات خود به مردم ، طراحی سایت در اصفهان می باشد. با ما همراه باشید.
15سال پیش زمانی بود که بیل گیتس، بنیانگذار مایکروسافت، کتابی را منتشر کرد که در آن اتفاقات آینده ی کامپیوتری را پیش بینی می کرد. حالا که 15 سال از آن زمان می گذرد، بهتر می شود درباره ی پیش گویی های بیل گیتس اظهار نظر کرد...
ایمیل
پیشگویی: گیتس نوشته بود، "پست های الکترونیکی و
صفحات به اشتراک گذاشته شده نیاز به ملاقات های متعدد را رفع خواهند
کرد... و وقتیکه ملاقات های رو در رو اتفاق بیافتد، موثرتر خواهند شد چرا
که شرکت کنندگان پیش از این اطلاعات سابقه ی خودشان را توسط ایمیل رد و بدل
کرده اند..."
قضاوت:
اشتباه. دید ِ گیتس از ایمیل، اکنون خیالی و آرمانی به نظر می رسد. دست
کم، ایمیل دارد ملاقات های کاری را تکراری تر و کم اثرتر می سازد. احتمالا
این سوال ِ بسیار معمول را در ملاقات ها شنیده اید، "اون ایمیل رو
نگرفتی؟"... و ملاقاتی دیگر.
اخیرا، ارزیابی ایی نشان داده است که نزدیک
به 40 درصد از کارکنان حداقل 2 ساعت از روز کاری شان را به وارسی کل ایمیل
ها اختصاص می دهند.
کامپیوترهای جیبی
پیشگویی:
شما خواهید توانست که نوعی کامپیوترهای کیفی را در جیب تان حمل کنید. این
نوع کامپیوترها، پیغام ها و برنامه ی زمان بندی تان را به شما نشان خواهند
داد و همچنین به شما اجازه خواهند داد تا فکس یا نامه های الکترونیکی را
خوانده یا ارسال کنید، وضعیت آب و هوا را بررسی و گزارشات را ذخیره کنید،
بازی های ساده و پیچیده ایی را انجام دهید، اگر خسته شدید اطلاعات را هم
مروری کنید، یا عکس های فرزندانتان را به راحتی از میان هزاران مورد انتخاب
کنید.
قضاوت: درست. کامیپوتر جیبی گیتس، کمابیش همان موبایل های هوشمند امروزی هستند که امکانات صوتی نیز به آنها افزوده شده است.
شبکه های بی سیم
پیشگویی: شبکه های بیسیم
ِ آینده، سریع تر خواهند بود ولی شبکه های باسیم، پهنای باند به مراتب
بیشتری خواهند داشت. موبایل ها قادر خواهند بود تا پیغام ها را ارسال و
دریافت کنند ولی استفاده از موبایل ها برای دریافت یک رشته ویدیو (تماشای
ویدیو) بسیار گران و غیر معمول خواهد بود.
قضاوت:اشتباه. امروزه دریافت یک رشته ویدیو نه گران است و نه غیر معمول؛ در واقع خیلی هم پیش پا افتاده است. پیشگویی گیتس درباره ی شبکه های بیسیم نیز اشتباه بود... حتی اگر شبکه های باسیم پهنای باند بیشتری نسبت به شبکه های بیسیم داشته باشند، این حفره توسط قابلیت های فراوان شبکه های بیسیم که اجازه دسترسی به اطلاعات در هر زمان و هر مکانی را می دهند، پوشانده شده است.
شبکه های اجتماعی
پیشگویی:
"شاهراه اطلاعاتی" تنها ارتباط با دوستانی که در دوردست هستند را آسانتر
نخواهد کرد، این "شاهراه اطلاعاتی" همچنین به ما این امکان را می دهد تا
همنشین های جدیدی بیابیم.
قضاوت: اشتباه و درست. فیس بوک بیش از 400 میلیون کاربر ثبت شده دارد و بیشمار شبکه های اجتماعی دیگر ارتباطات جدید دیگری را بین کاربران ایجاد می کنند. ولی آشنایی های شکل گرفته ی آنلاین به شکل منظم توسط دیدارهای رو در رو دنبال نمی شود.
خرید آنلاین
پیشگویی: به
این دلیل که شاهراه اطلاعاتی، ویدیو را حمل خواهد کرد، شما اغلب قادر
خواهید بود تا آنچیزی را که دقیقا سفارش داده اید ببینید... این برای شما
تعجب آور نخواهد بود که اگر گلهایی را که برای مادرتان از طریق تلفن سفارش
داده اید حقیقتا به همان شکلی که می خواهید آراسته شوند. شما خواهید توانست
تا چینش ِ دسته گل توسط گلفروش را ببینید، و اگر می خواهید تصمیم تان را
نیز عوض کنید و رُزهای پژمرده را با شقایق های تر و تازه عوض کنید.
قضاوت: اشتباه. گیتس درباره ی شاهراه اطلاعاتی که می تواند ویدیو را حمل کند، درست گفت، ولی کاملا عامل های اقتصادی و اجتماعی را بد تعبیر کرد. چگونه می شود که یک گل فروش ِ به ستوه آمده، زمانی را برای یک ویدیوکنفرانس آن هم با هر مشتری که می خواهد گل هایی را برای روز مادر سفارش دهد، کنار بگذارد؟
ویدیو کنفرانس
پیشگویی:
دستگاه های ویدیویی کوچکی با استفاده از دوربین های متصل شده به
کامپیوترهای شخصی یا تلویزیون ها، این اجازه را به ما خواهند داد تا به
آسانی در سراسر شاهراه اطلاعاتی گشت و گذاری همراه با تصاویر و صداهایی
باکیفیت و قیمت ناچیز داشته باشیم.
قضاوت: درست. چیزی که آقای گیتس آن موقع صحبتش را می کرد ما امروزه آن را دست کم با نام "وب کم" می شناسیم.
اینترنت و وب
پیشگویی: کتاب
286 صفحه ایی بیل گیتس در تنها 4 صفحه اش به وب جهانی اشاره داشته است و
اینترنت را به عنوان زیرمجموعه ایی از یک "ابر شاهراه اطلاعاتی" بزرگتر به
تصویر کشیده است. گیتس می نویسد، اینترنت در کنار PCها، شبکه های تلفنی، و
سیستم های کابلی یکی از "مهمترین مواد شاهراه اطلاعاتی" است. گیتس می گوید،
ولی "هیچ یک بیانگر شاهراه اطلاعاتی حقیقی نیست. ... اینترنت امروزی همان
شاهراه اطلاعاتی که من تصور می کردم، نیست، اگرچه که شما می توانید به آن
به عنوان ابتدای شاهراه بنگرید."
قضاوت: اشتباه. تصور آقای گیتس از اینکه اینترنت می تواند نقش پشتیبانی در شاهراه اطلاعاتی آینده داشته باشد، اشتباه بود. اندکی پس از اینکه کتاب گیتس (کتابی که این پیش بینی ها را در آن بیان کرده بود) توانست فروش موفقی داشته باشد، وی تصمیم می گیرد تا مایکروسافت را دوباره سازمان دهی کند تا تمرکز بیشتری بر اینترنت داشته باشد. همچنین او تجدید نظر عمده ایی در ویرایش دوم کتابش ارایه کرد.
حریم خصوصی
پیشگویی: برای
یک دهه از اکنون، شما می توانید سرتان را به نشانه ی تایید این نکته تکان
دهید که همواره زمانی وجود دارد که یک غریبه یا شماره ی اشتباه می تواند
برای شما در خانه تان با یک تماس تلفنی وقفه ایی ایجاد کند. ... اما با کمک
نشانگرهایی به وضوح شما قادر خواهید بود تا محیط امن و مورد نظرتان را در
خانه یا هرجایی که مد نظرتان است راه بیاندازید.
قضاوت: کمی درست و بیشتر اشتباه. این درست است که شما امروزه می توانید با استفاده از شناسه ی تماس گیرنده، از تماس های ناخواسته بگریزید. اما "حریم خصوصی" دارد به یکی از بزرگترین تلفات عصر کامپیوتر بدل می شود.
تقریبا، بیل گیتس آینده ی نیمی از موضوعات بالا را درست پیش بینی کرده بود... اما پیش گویی کار راحتی نیست! با این حال، فکر میکنید 15 سال بعد، یعنی در سال 2025، چه آینده ایی برای موضوعات بالا پیش خواهد آمد؟
چنانچه شما یک کسب و کار داشته باشید، ساده ترین و تاثیر گذار ترین راه برای شناساندن خدمات خود به مردم ، طراحی سایت در اصفهان می باشد. با ما همراه باشید.
اینترنت، این پدیده ای که تمام زندگی ما رو در بر گرفته، و شاید کمتر از 10 سال باشه که وارد زندگی ما شده باشه ولی تونسته تمامی کارها و رفتار ما رو تحت تاثیر قرار بده. در زیر با 7 مورد از عجایب این دنیای عجیب آشنا میشیم !
1-اولین دامنه ی ثبت شده دات کام
فکر میکنید چقدر دامنه ی مختلف تو دنیا هست ؟ فکر میکنید 10 سال پیش چقدر بوده ؟ یا 20 سال پیش چندتا بوده ؟ اصلا 20 سال پیش هیچ دامنه ای وجود داشته ؟ مسن ترین دامنه ی دات کام ثبت شده دامنه ی سایت Symbolics.com . شرکت سیمبولیکس دامنشونو در ماه مارس سال 1985 ثبت کردند و مسن ترین و اولین دامنه ی دات کام ثبت شده است !
2-اولین دامنه ی یک سوپر استار
واقعا پیش بینی این نکته در 15 سال پیش که آنیده ی دنیا دست اینترنت خواهد بود کار سختی بوده. David Bowie اولین سوپر استاری بود که دامنه ای رو به اسم خودش ثبت کرد و سایت شخصی ای برای خودش افتتاح کرد.
3-سنگین ترین سایت دنیا
World larget website
سایت 28Fields ادعا میکنه که سنگین ترین سایت دنیا رو داره ! اگه به صفحه ی اول این سایت برید این سایت ادعا کرده که با یک اینترنت پرسرعت لود شدن این سایت چیزی در حدود 120 روز طول میکشه ! من که همچین زمانی رو صرف این سایت نمیکنم ، ولی اگه کسی از شما خواست تا آخرش بره به منم بگه این سایت در باره ی چیه !
همچنین این سایت هم از نظر ارتفاع، بلند ترین سایت اینترنته که چیزی در حدود 18 کیلومتر ارتفاع داره !
4-صفحه ی 404
این صفحه که تقریبا اکثر سایت ها و وبلاگ ها اون رو دارند، یکی از پر بازدید ترین صفحات اینترنته. این ارور هنگامی بروز میکنه که لینک مورد نظرمون در دسترس نباشه و یا پاک شده باشه. اگه دلتون میخواد بدونین که چرا این صفحه 404 نام گرفته این پست رو بخونیدو البته شماره های دیگه ای هم نظیر 403 و 303 و 302 و 301 برای بقیه ارورها وجود داره ولی صفحه ی 404 معروفترینشونه.
5-مرورگر نت اسکیپ
شاید این مورد جزو عجایب خود اینترنت نباشه ولی تونست مسیر رسیدن به اینترنت رو متحول کنه. این مرورگر در سال 94 نوشته شد و به عنوان یک برنامه برای کامپیوتر های خانگی مورد استقبال قرار گرفت. استفاده از مرورگر نت اسکیپ رو به افزایش بود که در سال 95 مایکروسافت با انتشار اینترنت اکسپلورر و همراهی آن با ویندوز این دو شرکت را وارد نبردی جدی کرد. ولی از آنجایی که IE همراه با ویندوز ارائه میشد، جای نت اسکیپ رو گرفت و کم کم باعث ورشکستگی این شرکت شد. هرچند که مدتهاست که دیگه نت اسکیپ منشتر نمیشه ولی راه رو برای مرورگر دوست داشتنی فایرفاکس بازکرد.
6- جوایز وبی
Webby Awards
یادمه 6-7 سال پیش که اینترنت هنوز خیلی وارد زندگیمون نشده بود، همیشه از سایتهایی که توی مجله ی کامپیوتر به عنوان برنده ی جایزه وبی معرفی می شنیدم بازدید میکردم و از همون موقع هم با این سایت آشنا شده بودم. جوایز وبی از سال 1996 هر ساله به تعدادی سایتها در زمینه های مختلف تعلق میگیره. و در هر زمینه هم 2 سایت برنده میشه، یکی به انتخاب اعضا آکادمی وبی و یکی هم به انتخاب مردم.
7-Google
اگه بخواهیم حتی یه لیست 1 عضوه هم از عجایب اینترنت درست کنیم، اون یه دونه عضو فقط میتونه گوگل باشه. فقط یه لحظه اینترنت رو بدون گوگل تصور کنید : فاجعه ! گوگل چیزهایی رو به ما داده و کارهایی رو برای ما آسون کرده که حتی ما تصورش هم نمیکردیم. اینترنت بدون گوگل مثل زندگی کردن بدون آب خوردنه !
چنانچه شما یک کسب و کار داشته باشید، ساده ترین و تاثیر گذار ترین راه برای شناساندن خدمات خود به مردم ، طراحی سایت در اصفهان می باشد. با ما همراه باشید.
این مدارک که به مجموعه آنها MCP (MICROSOFT CERTIFIED PROFESSIONAL) گفته می شود ،طی امتحانات استانداردی به افرادی که در بکارگیری یا پیاده کردن یکی از محصولات یا فناوری های مایکروسافت مهارت کافی کسب کرده اند داده می شود.
کسب این مدرک نشان دهنده آن است که دارنده مدرک می تواند به بعضی از اطلاعات فنی موجود در سایت مایکرسافت دسترسی مستقیم داشته باشد همچنین مایکروسافت دارندگان این مدرک را به کنفرانس ها و سمینارهای فنی خود دعوت می کند و مجله ای را هم مخصوص این افراد منتشر می کند.
حال انواع مختلف این مدارک کدامند ؟
1)مدرک MCSA :
مدرک MICROSOFT SYSTEM ADMINISTER CERTIFIED به افرادی داده می شود که در زمینه مدیریت شبکه و محیط های سیستمی
مبتنی بر سیستم عامل های ویندوز مهارت کافی داشته باشند . در حال حاضر این
مدرک روی ویندوز 2000 داده می شود و برای کسب آن باید از توانایی مدیریت
این سیستم عامل و مدریت شبکه با استفاده از آن برخوردار بود .کسی که نامزد
دریافت این مدرک می شود و برای دریافت آن در آزمون شرکت می کند باید 6 تا
12 ماه تجربه پیاده کردن و مدیریت یک سیستم عامل روی شبکه و مدیریت یک
سیستم عامل روی رایانه شخصی و یا پیاده کردن و مدیریت یک سیستم عامل روی
شبکه هایی با بیش از 200 کاربر را داشته باشد .
مدرک MCSE :
افرادی که به تحلیل نیاز های یک طرح تجاری
طراحی و پیاده کردن یک زیر ساخت مبتنی بر محصولات و سیستم عامل های
MICROSOFT می پردازند و بر این اساس راه حل هایی را به کارفرمایان ارایه می
دهند.
مدرک MCSE (MICROSOFT CERTIFIED SYSTEM ENGINEER) را به عنوان تایید توانایهایشان اخذ می کنند.
در
واقع این مدرک برای مهندسان سیستم مهندسان پشتیبانی فنی تحلیل گران و
سیستم تحلیل گران شبکه مناسب است لازم به ذکر است که این مدرک از
پرطرفدارترین مدارک فنی به حساب می آید کسی که برای دریافت این مدرک اقدام
می کند باید دست کم تجربه ای یک ساله در پیاده کردن و مدیریت یک سیستم عامل
تحت شبکه با 2000 کاربر و در 5 نقطه فیزیکی داشته باشد علاوه بر آن نامزد
MCSE باید دست کم یک سال تجربه در زمینه پیاده کردن و مدیریت سیستم عامل
روی رایانه شخصی و طراحی زیر ساخت شبکه داشته باشد .
مدرک MCDBA :
MCDBA
مخفف عبارت MICROSOFT CERTITFIED DATABASE ADMINISTRATOR به مدیران پایگاه
داده های SQL اختصاص دارد که به طراحی پیاده سازی و مدیریت این کار گذار
SERVER مشغول اند .در حال حاظر این مدرک روی SQL SERVER 2000 ارایه می شود.
مدرک MCT :
دارندگان این مدرک MCT (MICROSOFT CERTIFIED TRAINED ) استادانی هستند که از سوی مایکروسافت برای تدریس و آموزش دوره های مایکروسافت تاید شده اند برای دریافت این مدرک باید یکی از دیگر مدارک MCP را داشت .
مدرک MCAD :
که
مخفف عبارت MICROSOFT CERTIFIED APPLICATION DEVELOPER می باشد مدرکی است
برای کسانی که از فناوری های مایکروسافت برای توسعه و نگهداری برنامه های
کاربردی و برنامه های تحت وب و سرویس های داده ای استفاده می کنند افرادی
که به XML و NET تسلط دارند و از آنها برای ارایه برنامه های مختلف استفاده
می کنند کسانی که برای دریافت این مدرک نامزد می شوند باید یک یا دو سال
تجربه در این زمینه داشته باشند.
برنامه نویسان و تحلیلگران برنامه و تولید کنندگان نرم افزار می توانند برای کسب این مدرک اقدام کنند.
مدرک MCSD :
دارندگان مدرک MICROSOFT CERTIFIED SOLUTION DEVELOPER افرادی هستند که با فناوری ها سیستم های عامل و معماری ویندوز راهکارهای
مناسبی را برای صاحبان صنایع و تجارت طراحی کرده و توسعه میدهند .دست کم
دو سال تجربه کاری برای خواستاران این مدرک لازم است مهندسان نرم افزار و
تولید کنندگان برنامه های کاربردی و مشاورا فنی داشتن این مدرک را به آنها
توصیه می کنیم .
مدرک MOS :
این
مدرک مخفف MICROSOFT OFFICE SPECIALIST می باشد و به کسانی داده می شود که
در کار با برنامه های OFFICE مهارت کافی داشته باشند از انجا که مجموعه
OFFICE در بیش از 100 کشور و به 18 زبان در اختیار کاربران قرار می گیرد
.می توان آن را فراگیرترین مدرک مایکرو سافت دانست .بد نیست بدانید که
ماهانه 32 هزار نفر در سراسر دنیا این مدرک را دریافت می کنند.
مدرک SPECIALIST MASTER MICROSOFT OFFICE INSTRUCTOR :
این
مدرک به کسانی داده می شود که برای تدریس بخش های مختلف OFFICE مهارت کافی
داشته باشند جهت دریافت این مدرک باید دست کم 2 سال باید تجربه تدریس در
این زمینه داشته باشید.
چنانچه شما یک کسب و کار داشته باشید، ساده ترین و تاثیر گذار ترین راه برای شناساندن خدمات خود به مردم ، طراحی سایت در اصفهان می باشد. با ما همراه باشید.
موارد مختلفی توسط متخصصان و اساتید دانشگاهی در زمینه نامگذاری شرکتها یا وب سایتها معرفی شده است که می تواند شما را در انتخاب بهترین عنوان برای یک وب سایت یاری رساند.
همه افرادی که تا به حال نشانگر ماوس خود را بر روی بخش "نام کاربر" در صفحه وب سایتی متوقف کرده اند می دانند که ابداع یک نام برای وب سایت، وبلاگ یا نام کاربری سخت تر از چیزی است که تصور می رود زیرا این نام باید به گونه ای انتخاب شود که به یاد سپردنی بوده و کاربر سال آینده از آن متنفر نباشد.
اساتید رسانه های جمعی و متخصصان نامگذاری، شیوه های قابل استفاده ای برای نامگذاری مناسب برای یک وب سایت یا هر صفحه اینترنتی دیگری را مورد بررسی قرار داده است.
چگونه آغاز کنیم؟
"کریستوفر جانسون" مشاور نامگذاری و نویسنده وبلاگ The Name Inspector معتقد است یافتن نام مناسب را باید با لیستی از کلمات کلیدی که به وب سایت، وبلاگ یا شرکت مورد نظر در ارتباط است آغاز کرد.
سپس به بررسی مفاهیم و ریشه شناسی کلمات انتخاب شده پرداخت تا شاید گزینه های بیشتر و مناسب تری یافته شود.
در ابداع یک نام می توان از واژه های مرکب، واژه های چند بخشی و ترکیبی، افزودن پیشوند یا پسوند، یا اصطلاحات استفاده کرد.
پس از تهیه لیست نهایی از واژه های مناسب باید از خود پرسید آیا واژه های این لیست مفهومی دارند؟
نکته
منفی در رابطه با این اسامی خسته کننده بودن و عام بودن آنها است و در عین
حال معمولا نام دامنه همراه این اسامی از قبل اشغال شده است.
نامهای انتخابی مفهومی دارند؟
می توان نامها را بر اساس نحوه ارتباط آنها با مخاطب دسته بندی کرد.
به گفته "نینا بکهارد" رئیس شرکت نامگذاری The Naming Group، آژانسی که نامگذاری شرکتهایی از قبیل Walmart، پوما و Target را به عهده داشته است طیفی از اسامی وجود دارد که از اسام توصیفی که مستقیما درباره فواید یک محصول یا ویژگی های آن اطلاع رسانی می کند آغاز شده و به اسامی پوچ که هیچ مفهومی را در رابطه با محصول ارائه نمی کند، ختم می شود.
برخی
از اسامی به سرعت اطلاعاتی را در رابطه با محصول و ویژگی های آن ارائه می
کنند. این اسامی ساده و قابل درک بوده و به مخاطبان یا مشتریان امکان درک
ساده گرایش و توانایی های یک شرکت یا وب سایت را خواهد داد.
با این حال استفاده از این اسامی برای صنایع
رو به رشد از قبیل صنایع وابسته به تکنولوژی از محدودیتهای زیادی برخوردار
است زیرا در این صنایع دانسته های امروز به سرعت کهنه شده و تغییر پیدا می
کنند، تحت چنین شرایطی یک نام می تواند به یک زندان تبدیل شود، مشابه نام
شرکت AT&T که T آخر از ابتدای واژه Telagraph برگرفته شده است.
... یا مفهومی ندارند؟
بکهارد معتقد است نامهای پوچ می توانند نامهایی کاملا ساختگی باشند مانند Kodak یا نامهایی از زبانهای دیگر باشند مانند Hulu که برگرفته از زبان چینی باستانی است و یا حتی می توانند به اندازه ای مبهم باشند که افراد آن را در قالب نامی ساختگی ترجمه کنند.
نمونه بارز این نوع از نامها Google مشهور است که از واژه Googol به معنی عدد یک به همراه 100صفر در برابرش برگرفته شده است.
این
نوع از نامها سرگرم کننده تر بوده و می توانند شرکت یا یک وب سایت را از
میان خیل نامهایی که مورد استفاده قرار می گیرند مجزا سازد. همچنین این
نامها زیرکانه تر از نامهای توصیفی بوده و تفاوت خود را با نامهای عادی به
خوبی به رخ می کشند.
با
این حال نباید بررسی مفهوم نام انتخاب شده را در زبانهای دیگر فراموش کرد
زیرا وجود مفهومی ناخواسته و ناآگاهانه می تواند نامی که به سختی و با دقت
انتخاب شده است را به استهزا بکشاند.
در صورت عدم استفاده از نامهای توصیفی یا نامهای پوچ می توان از نامهایی میان این دو نوع استفاده کرد. اسامی مانند Apple یا Yahoo به صورت غیر مستقیم به ارزشهایی از برند اشاره دارند که پایه گذاران آن به شناخته شدن و شهرت یافتن در آن زمینه علاقمندند.
آیا نامها تاثیرگذار خواهند بود؟
هیچ چیز سریعتر از وجود نامی مشابه در اینترنت نمی تواند نامی که به سختی و دقت انتخاب یا ساخته شده است را به ورطه نابودی بکشاند و گاهی اوقات در جستجوی نامها دامنه به نظر می رسد تمامی گزینه های ممکن اشغال شده اند.
یکی از راه های پیشنهادی برای غلبه بر این مشکل استفاده از غلط املایی، واژه های ساختگی یا مرکب است، مشابه آنچه در نامگذاری سایتهای Flickr، Digg یا Topix رخ داده است.
به گفته جانسون موتورهای جستجو بر روی شیوه نامگذاری افراد تاثیر گذاشته است. از آنجا که افراد مختلف در جستجو برای یافتن یا خلق نامهای بدیع و جدید هستند تا نام سایت آنها تنها گزینه در نتیجه جستجو در موتور جستجوی گوگل به شمار رود، از این رو از واژه های محبوب موجود در موتورهای جستجو در کنار نامهای منتخب خود استفاده می کنند تا به این شکل جایگاه خود را در جستجوهای اینترنتی بهبود بخشند.
شیوه ای که به اعتقاد برخی از متخصصان و از دیدگاه نام گذاری برندها استراتژی شکست خورده ای است.
آیا نام فراگیر خواهد شد؟
استفاده از ریتم و تم موسیقیایی در نامگذاری می تواند جذابیت و دوام نامهای انتخاب شده را بهبود بخشد. قافیه، تکرار و تکرار یک صدا یا واج آرایی می تواند نام نهایی یک محصول، سایت یا شرکت را به سوی تبدیل شدن به نامی فراموش نشدنی هدایت کند.
در
عین حال بکهارد معتقد است استفاده از بخشهای مختلف دستوری یک واژه در
نامگذاری نیز تاثیر بسزایی در محبوب شدن نامهای نهایی دارد. برای مثال نام
LinkedIn را می توان به عنوان یک فعل، صفت یا اسم استفاده کرد. به اعتقاد
بکهارد زمانی که یک نام بتواند از میان بخشهای مختلف دستوری یک واژه عبور
کند می تواند به نامی فراگیر تبدیل شود.
تلفظ، هجا و درک و نگارش نام انتخاب شده باید آسان باشد. همچنین کوتاه بودن آن نیز در بسیاری از موارد می تواند به شهرت و محبوبیت آن بیافزاید.
با
این همه در صورتی که نام انتخاب شده مفهوم عمیقی داشته باشد می توان بدون
در نظر گرفتن همه قوانین و معیارها آن را به عنوان نام نهایی یک وب سایت
برگزید....
چنانچه شما یک کسب و کار داشته باشید، ساده ترین و تاثیر گذار ترین راه برای شناساندن خدمات خود به مردم ، طراحی سایت در اصفهان می باشد. با ما همراه باشید.
یک ابزار موثر و کارا اینترنت مدتی است که به جمع رسانههاى مورد استفاده براى تبلیغات اضافه شده است. با شروع فعالیتهای تجاری در اینترنت، تبلیغات اینترنتی نیز پابه عرصه ظهور گذاشت و در همین مدت کوتاه، تبدیل به اولین و بهترین پیشنهاد متخصصان و کارشناسان در تمام دنیا و بخصوص در کشور های پیشرفته شد.
این نوع از تبلیغات، متضمن هزینه پایین و باصرفه بوده و فضایی کاملا تجاری جهت افزایش فروش فراهم می کند. هدف گیری در تبلیغات و ایجاد رقابت و در نهایت، افزایش مشتری، افزایش فروش، ایجاد پیشرفت نسبت به رقبا، افزایش بازدید و افزایش ترافیک وب سایت از مهمترین ویژگی های این نوع از تبلیغ است.
به یاد داشته باشید که از طریق تبلیغات اینترنتی، بسیاری از موسسات جهانی درآمد بسیار زیادی حاصل می کنند و به خاطر رشد سریع کاربران اینترنتی در جهان درصد زیادی از هزینههای تبلیغاتی آنها صرف تبلیغات آنلاین میشود و این درصد هر ساله در حال افزایش است.
مطمئن ترین تعامل اینترنتی!
امروز، بدون شک تبلیغات اینترنتی مطمئن ترین روش ارتباط دوطرفه بین تبلیغ کننده و مخاطب است و از آنجایی که مخاطبان هم تبلیغات را دریافت می کنند و هم می توانند بازخورد بدهند و سئوالات خود را در مورد محصولات با تبلیغ کنندگان مطرح کنند، تبدیل به پر طرفدارترین روش تبلیغات شده اند.
در این تبلیغات به دلیل قابلیت هدف قرار دادن دقیق و مشخص مخاطبان، می توان پیامها را به گونه ای طراحی کرد تا برای جذب نیازها و خواسته های معین مخاطبان، سودمند باشد. در تبلیغات اینترنتی شما می توانید با شناسایی دقیق مخطبان، اطلاعات بهتری در خصوص نیازها و خواسته های آنها به دست آوردید و به راحتی پیام آگهی بسیار جذاب تری طراحی کنید.
شانس خود را افزایش دهید!
در این نوع از تبلیغات شانس با شماست، زیرا به راحتی می توانید، پس از نمایش آگهی بلافاصله فروش را آغاز کنید. در تبلیغات اینترنتی از روشهای متعددی، برای جذب مشتری، به منظور انتخاب، ارائه و نمایش تبلیغات ایستا یا پویا استفاده می شود که غالبا بر اساس محتوای صفحه، اطلاعات شخصی و مبادله پویای اطلاعات تنظیم می شوند. توجه داشته باشید که چون تبلیغات اینترنتی دارای دسترسی جهانی است و در تمام روزهای سال و تمام ساعت روز در دسترس می باشد لذا موجب افزایش قابلیت مشاهده و گسترش بازار آن می شود و درست به همین علت شانس زیادی برای جلب مخاطب خواهد داشت.
یک پیوند مستقیم و اثر بخش!
پر واضح است که می توانید، با کمک تبلیغات اینترنتی و با یک پیوند مستقیم، دسترسی به اطلاعات محصولات مرتبط را برای مخاطبان فراهم سازید. این قابلیت غالباً منجر به مبادله محصولات و افزایش تعاملات تجاری می شود. حال، اگر به سه ویژگی منحصر به فرد که عبارتند از؛ نمایش، نگهداری و بروز رسانی آسان به دلیل ماهیت دیجیتالی این نوع از تبلیغات توجه کنید، خواهید دید که از قابلیت ردگیری و اندازه گیری بالایی برخوردار بوده و از روشهای گوناگونی برای ردگیری، ارزیابی عملکرد و سنجش اثربخشی استفاده می کند.