وبلاگ شخصی

وبلاگ شخصی

وبلاگ شخصی

وبلاگ شخصی

اتوماسیون اداری روی ابر با قیمت ارزان بدون دغدغه نگهداری

خرید هاست و دامین برای راه اندازی سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار است بنابراین در ادامه به ارائه برخی نکات در زمینه  ثبت دامین و هاست می پردازیم. برای راه اندازی سایت ابتدا باید یک دامنه ثبت کرده و پس از ثبت دامین خود به خرید سرویس هاست مورد نظر جهت بارگذاری اطلاعات وب سایت خود بر روی آن اقدام نمایید. دامنه ها بیانگر نام تجاری، نوع فعالیت و یا منطقه کاری شما است. نکته دیگری که لازم است به آن توجه شود اینست که با توجه به زبان برنامه نویسی وب سایت خود لازم است به خرید هاست لینوکس و یا خرید هاست ویندوز اقدام نمایید.

برای وب سایت هایی که دارای ترافیک بالا نیستند هاست نیاز آن ها را برآورده می سازد اما برای وب سایت های پربازدید ما دو انتخاب را پیش رو داریم: -  خرید سرور مجازی    -  خرید سرور اختصاصی

زمانی که شما اقدام به خرید سرور اختصاصی می کنید، تمامی منابع آن سرور در اختیار شماست و فقط شما از آن استفاده می نمایید اما با خرید سرور مجازی شما یک ماشین مجازی شده را بر روی سرور کنترل می کنید که ممکن هست تعداد زیادی محیط مجازی دیگر را نیز میزبانی کند. پس فقط شما نیستید که از سرور استفاده می نمایید. در سرور مجازی شما محدود به پلن هایی هستید که شرکت ارائه می نماید در صورتی که در سرور اختصاصی شما کنترل کامل را بر عهده دارید و می توانید از منابع و سی پی یو به تنهایی استفاده نمایید.

با توجه به توضیحاتی که داده شد قطعا سرور اختصاصی امکانات بیشتری نسبت به سرور مجازی در اختیار کاربر قرار می د هد اما شما باید توجه کنید که نیاز شما چیست ؟ اگر سرور مجازی پاسخگوی نیاز شما است لزومی ندارد برای خرید سرور اختصاصی هزینه کنید. چون قطعا قیمت سرور های اختصاصی نسبت به سرور های مجازی بیشتر است .

ایران وب سرور با پشتوانه نیروی کار متخصص مفتخر به عرضه هاست پرسرعت به اشخاص حقیقی و حقوقی می باشد.


آیا کسب و کار کوچکی راه اندازی کرده اید و یا در فکر راه اندازی آن هستید ولی میزان بودجه و پول شما برای راه اندازی برخی نیازهای کسب و کار خود کافی نیست؟ همه می دانند که کسب و کار با پول مدیریت می شود از خرید تجهیزات و نرم افزارها گرفته تا پرداخت دستمزد به کارکنان. آیا می خواهید با حداقل هزینه نرم افزارهای کسب و کار خود مانند اتوماسیون اداری، CRM، فرم های پر کاربرد و … را داشته باشید؟ تمام این اتفاق ها در چشم برهم زدنی خواهد افتاد اگر از اتوماسیون اداری رایگان (رایگان برای مدت محدود) روی سرویس دهنده های ابر استفاده کنید.


اتوماسیون اداری روی سرویس دهنده ابر یا همان (SaaS (Software as a Service یک نوع راهکار است که برنامه ها توسط یک فروشنده یا ارائه دهنده خدمات بر روی شبکه اینترنت میزبانی می شود. اتوماسیون اداری روی ابر یک مدل توزیع است که نرم افزار و تمام داده ها روی ابر (Cloud) میزبانی می شود و این داده ها معمولا از طریق یک مرورگر وب برای کاربران آن قابل دسترسی است.


این اتوماسیون رایگان برای بسیاری از مصرف کنندگان بسیار محبوب و مشهور است بنابراین کسانی که می خواهند کسب و کار جدیدی را شروع کنند از اتوماسیون روی سرویس دهنده های ابر SaaS استفاده می کنند.


سیستم اتوماسیون اداری دارای بروزرسانی خودکار و دارای قابلیت مدیریت است و مهمتر اینکه هزینه های آن بسیار کمتر از سرمایه گذاری بر روی خرید و نصب نرم افزار است چون نرم افزار از راه دور میزبانی می شود و کسانی که خواهان استفاده از آن هستند تنها باید ماهانه بابت استفاده از سرویس و نرم افزار ها مبلغی را ماهانه، سه ماهه یا سالانه به ارائه دهنده خدمات بپردازند. البته در این میان چون نیاز به خرید و راه اندازی نرم افزارها نیست و از طرف دیگر نیازی به هزینه کردن بابت نگهداری تجهیزات نیست، بسیار مقرون به صرفه است و کسب وکارهایی که در ابتدای کار سرمایه زیادی ندارند، می تواند بهترین گزینه باشد. در کل شاید استفاده یک سال از اتوماسیون اداری روی بستر ابر هزینه یک صدم و شاید کمتر از راه اندازی محلی اتوماسیون اداری فقط برای خود سازمان داشته باشد.


شاید عده ای باز فکر کنند که باید ماهانه مبلغی را به شرکت سرویس دهنده های ابری SaaS بپردازند ولی بحث این است باید به این پرداخت ها به مانند پرداخت پول برای آب و برق نگاه کنند از این رو استفاده از این سرویس اتوماسیون ابری نیز خود یک دارایی محسوب می شود.


استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری دارای مزیت های دیگری است. وقتی کسب و کاری رشد می کند به دنبال آن کارمندان نیز افزایش می یابد بنابراین تنها کافی است از طریق جستجوگر اینترنت کاربران جدید شما به اتوماسیون روی سرویس دهنده های ابر متصل شده و از نرم افزارها و خدمات استفاده کنند. این سیستم دارای انعطاف پذیری بالایی است چون اگر کاربران آن در محل کار نباشند می توانند از هر جایی که می توان به اینترنت دسترسی داشت به اتوماسیون و اطلاعات شرکت دسترسی داشت و کارها را از هر جا انجام داد.


اتوماسیون اداری رایگان برای شروع کار در ماه اول از مجموعه وسیعی از نرم افزار ها و دارای وظایف برنامه ریزی شده است بنابراین برای کسب و کارهای کوچک با بودجه محدود مناسب است. قابلیت ایجاد گردش کار خودکار را دارد و موجب افزایش کارایی شرکت می شود.

 

مدیران و کارکنان در لحظه می توانند به گزارشات دسترسی پیدا و تجزیه و تحلیل کرده و تصمیمات خوبی برای برنامه ریزی شرکت مانند پیش بینی فروش، بودجه بندی و … بگیرند.


اتوماسیون اداری ارزان امکان همکاری تیمی را نیز بهبود می بخشد چرا که هر همکاری بخواهد می تواند از هر جایی با اتصال به اینترنت به گروه ملحق شود. از سوی دیگر دارای سیستم یکپارچه سازی است و این اجازه را به مدیران می دهد که بر کار اصلی خود متمرکز شوند و بهره وری شرکت و کسب و کار را افزایش دهند. حتی این امکان را به شرکت ها و کسب و کارهای کوچک می دهد که با کسب و کارها و شرکت های بزرگ رقابت کنند، چرا که منابع و هزینه ها کاهش می یابد.


اکنون با وجود معرفی این سیستم اتوماسیون اداری بهترین زمان برای داشتن اتوماسیون اداری برای هر کسب و کاری است چرا که امکان مدیریت مناسب اسناد کسب و کار را به ارمغان خواهد آورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.