وبلاگ شخصی

وبلاگ شخصی

وبلاگ شخصی

وبلاگ شخصی

_مشکل در بسته شدن درب ها (عیب یابی و تعمیر انواع یخچال در اصفهان)

یکی از نشانه های ساده که شما متوجه میشوید یخچال شما دچارمشکل شده و با مرکز تعمیر ( تعمیر یخچال در اصفهان ) تماس بگیرید. مرکز تعمیر سامی سرویس دارای نمایندگی تعمیر ال جی در اصفهان آماده ارائه خدمات تعمیر به شما است .

اولین کاری که انجام می دهید چک کردن لاستیک های درب یخچال است دقت داشته باشید که حالت نرمال داشته باشد که حالت نرمال داشته باشد و هیچ گونه پوسیدگی و پارگی ... در ان وجود نداشته باشد . در صورت مشاده آسیب دیدگی در لاستیک با مرکز خدمات سامی سرویس تماس بگیرید .

 

در صورت اطمینان از سالم بودن لاستیک یخچال مواد داخل یخچال و ظرف ها چک کنید .در صورت نیاز به جابه جا کنید .

اگر با بسته شدن یکی از در ها در دیگر یخچال باز شد این امر طبیعی است . ولی اگر با بسته شدن یک در درب دیگر باز ماند و میبایست با فشار آن را ببیندید بدانید درب یخچال دچار مشل شده با مرکز خدمات سامس سرویس (تعمیر یخچال در اصفهان ) تماس بگیریر .

یکی دیگر از مواردی که باید دقت داشته باشید این است که یخچال روی سطح مسطحی باشد و و ناهمواری نداشته باشد.

و یکی دیگر از مواردی که در صورت مشاهده میبایست با مرکز تماس بگیرید باز شدن خود به خودی درب

در صورت چک کردن موارد فوق باز هم دیدید درب در بسته شدن مشکل دارد با مرکز خدمات تماس بگیرید.

(عیب یابی و تعمیر انواع یخچال در اصفهان)

یکی از نشانه های ساده که شما متوجه میشوید یخچال شما دچارمشکل شده و با مرکز تعمیر ( تعمیر یخچال ساید بای ساید در اصفهان ) تماس بگیرید. مرکز تعمیر سامی سرویس دارای نمایندگی تعمیر ال جی در اصفهان آماده ارائه خدمات تعمیر به شما است .

5_ آبسرد کن

از دیگر موارد بروز مشکل در یخچال این است که میبینید آبسرد کن یخچال کار نمیکند. یعنی آب نمی دهد .اگر به تازگی آن را نصب کرده اید در ابتدا دو دقیقه با دست پدال مربوطه را نگه دارید تا اگر هوایی درون شلنگ می باشد خالی شود .دقت  داشته باشید که شیر آب کاملا باز باشد .در مسیر شلنگ مربوطه هیچگونه تا خوردگی نباشد.چک کردن آب خانه که  قطع نباشد .اگر این موارد را چک کردید و دیدید که آب فشار کمی در آبسرد کن دارد توجه داشته باشید که آب در جاهای مختلف دارای املاح میباشد و می باید فیلترمربوط آبسرد کن را عوض کنید در صورتی که تمام موارد را رعایت کردید و باز فشار آبسرد کن کم بود یا آب نداد با مرکز خدمات سامی سرویس تماس بگیرید.

_ تنظیمات دما

یکی از نشانه های ساده که شما متوجه میشوید یخچال شما دچارمشکل شده و با مرکز تعمیر ( تعمیر یخچال ساید بای ساید در اصفهان ) تماس بگیرید. مرکز تعمیر سامی سرویس دارای نمایندگی تعمیر ال جی در اصفهان آماده ارائه خدمات تعمیر به شما است .

یخچال ها تنظیمات مربوط به دما دارند .اگر با تغییر تنظیمات دما در یخچالتان روبه و شدید ابتدا این موارد را به ذهن بسپارید.

اول اینکه اگر این تغییرات پس از قطع شدن جریان برق اتفاق افتاد عادی است و باید دوباره تنظیم شود.

یخچال باید اتصال مستقیم به برق داشته باشد و اگر به دلیل اتصال به سه راهی یا هر مورد دیگر مثل جا به جا شدن  جریان برق قطعو وصل شده باشد تنظیمات دمای یخچالتان به حالت اول بر میگردد لازم به ذکر است که وقتی دمای یخچال را تنظیم کردید قفل کودک را فعال کنید این کار برای جلوگیری از به هم خوردن تنظیمات به صورت دستی است. و اما مورد دیگر استفاده از محافظ میباشد.

حالا اگر دیدید که تنظیمات دمای یخچال به صورت خود به خود بهم خورد یا دچار تغییر شد با مرکز خدمات سامی سرویس  تماس بگیرید.

_ مواد غذایی در یخچال یخ میزند . (عیب یابی و تعمیر انواع یخچال در اصفهان)

یکی از نشانه های ساده که شما متوجه میشوید یخچال شما دچارمشکل شده و با مرکز تعمیر ( تعمیر یخچال  ساید اب ساید در اصفهان ) تماس بگیرید. مرکز تعمیر سامی سرویس دارای نمایندگی تعمیر ال جی در اصفهان آماده ارائه خدمات تعمیر به شما است .

3 _ مواد غذایی در یخچال یخ میزند .

آیای دمای یخچال نرمال است ؟ یا نه ؟ در این مورد میتوانید به بخش دمای یخچال رجوع کنید. و همچنین باید آشنایی لازم در مورد دمای یخچال در قسمت های مختلف آن داشته باشید که در این متن برای شما شرح مختصری درباره ی دما در قسمت های مختلف یخچال  می دهیم.

معمولا طبقات بالا در یخچال کمترین دما(سرد تر) را دارد.دقت داشته باشید که مواد غذایی از قبیل میوه ،سبزیجات ،لبنیات را در این بخش از یخچال نگذارید .

از در یخچال به سمت  داخل (دیواره های داخل ) هم نسبت به  قسمت های دیگر سرد تر است .لازم به ذکر است که مواد غذایی آبدار برخی از میوه ها نباید به این قسمت قرار داده شود  .

سعی کنید میوه و سبزیجات را در قفسه مربوط به خودشان یعنی همان جا میوه ای قرار دهید .

چنانچه با تغییر دما رو به رو شدید یعنی مواد غذایی در یخچال شما شروع به یخ زدگی کرد بدانید یخچال دچار مشکل شده و با مرکز خدمان سامی سرویس ( تعمیر یخچال در اصفهان ) تماس بگیرید.

سامی سرویس با 17 سال سابقه کار در زمینه تعمیرات انواع ماشی لباسشویی دارای 20 نیروی متخصص در سرتاسر شهر اصفهان و حومه آماده ارائه خدمات در منزل و محل کار شما می باشد

سامی سرویس نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی سامسونگ,ال جی,اسنوا,پارس و سایر برندهای موجود در بازار می باشد.

_ برفک زدن قسمت فریزر یخچال

یکی از نشانه های ساده که شما متوجه میشوید یخچال شما دچارمشکل شده و با مرکز تعمیر ( تعمیر یخچال در اصفهان ) تماس بگیرید. مرکز تعمیر سامی سرویس دارای نمایندگی تعمیر سامسونگ در اصفهان آماده ارائه خدمات تعمیر به شما است .

2_ برفک زدن قسمت فریزر یخچال

اگر یخ زدگی به این گونه است که تکه های یخ در ابعاد یک سانتی متری نیم سانت و بیشتر بود با مرکز خدمات سامی سرویس ( تعمیر یخچال ساید بای ساید در اصفهان ) تماس بگیرید .اشتباه نشود که اگر یخ زدگی به صورت قندیلک بود طبیعی است . زیرا هنگام باز و بسته شدن درب فریزر به دلیل جذب رطوبت این اتفاق می افتد .

اگر یخ زدگی به گونه ای باشد که بتوانید آن را با دستمال پاک کنید هم امر طبیعی است .

یکی دیگر از موارد طبیعی این است که داخل مشمع مواد منجمد شده ذرات ریز برفک روئیت شود که دلیل آن رطوبت مواد غذایی است .