وبلاگ شخصی

وبلاگ شخصی

وبلاگ شخصی

وبلاگ شخصی

تعمیر یخچال فریزر و ارور های یخچال الکترو استیل


تعمیرگاه سامی سرویس آماده ارائه خدمات تعمیر یخچال فریزر امرسان ، الکترواستیل، سامسونگ ، الجی ، اسنوا و سایر برندها با بهترین کیفیت و سریع ترین زمان ممکن در اصفهان و حومه می باشد. نمایندگی تعمیر یخچال در اصفهان سال های زیادی است که پشتیبانی و خدمات دهی  محصولات لوازم خانگی را بر عهده دارد و توانسته است در طی سال‌ها کار در این زمینه خاطره خوبی را از خدمات دهی در ذهن مشتریان خود ثبت کند. این مرکز با داشتن متخصص‌ترین و با سابقه ترین تعمیرکاران یخچال در اصفهان توانسته است گام به گام با فناوری روز دنیا کار سرویس و تعمیرانواع یخچال  را عهده‌دار شود.

ارور های یخچال الکترو استیل در ذیل تشریح داده شده است.

کد خطا R1 – : نمایش این کد خطا و ارور نشان می‌دهد که در سنسور یخچال مشکل و ایرادی وجود دارد. در هنگام بروز این خطا چراغ MID چشمک می‌زند. این خطا می‌تواند مربوط به خرابی مدار برد کنترل دستگاه باشد.

کد خطا F3 – : از دلایل بروز این کد خطا و ارور این است که المنت بیشتر از ۸۵ دقیقه کارکرد داشته است. این کد خطا نشان می‌دهد که هیتر باید موردبررسی قرار گیرد و اینکه احتمالاً مدار برد دچار خرابی و مشکل شده است و نیاز به تعمیر دارد.

کد خطا C1 – : نمایش این کد خطا و ارور نشان می‌دهد که سنسور برفک‌زدایی دچار مشکل شده است و زمانی که سنسور برفک‌زدایی ۵ درجه باشد دستگاه این کد خطا را نمایش می‌دهد. برای برطرف کردن آن باید میزان اهم را بررسی کرد و یا اینکه آن را تعویض نمود و احتمال دیگر اینکه برد دستگاه خراب و نیاز به تعمیر دارد.

کد خطا D1 – : این کد خطا و ارور نشان می‌دهد که سنسور برفک‌زدایی دچار عیب بوده و یا اینکه اتصال کوتاه رخ‌داده است. برای رفع آن باید سنسور تعویض گردد و یا اینکه مشکلی در برد به وجود آمده و برد نیاز به تعمیر دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.