وبلاگ شخصی

وبلاگ شخصی

وبلاگ شخصی

وبلاگ شخصی

نکات مهم در انتخاب و خرید حوله خشک کن

از آنجاکه حوله ها ارتباط مستقیمی با پوست بدن دارند، درنتیجه تولید حوله با کیفیت مناسب، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. کارخانه تولید حوله نیکو یکی از کارخانه های تولید انواع حوله است که در زمینه رنگریزی حوله یا به عبارت عامیانه رنگرزی حوله  نیز فعالیت می کند. این تولیدی حوله اصفهان با داشتن سابقه ای چندین ساله و درخشان، مفتخر به تولید انواع حوله با کیفیت مطلوب بوده و هست و همواره با درنظر گرفتن سلیقه و خواست مشتریان، به تولید حوله حمامی و   تولید حوله تن پوش می پردازد. با حوله نیکو در مطالعه این مطلب همراه باشید.


در صورتی که نسبت به خرید و استفاده از این سیستم های کارآمد در منزل خود مشتاق هستید، لازم است مواردی را مورد توجه قرار دهید.

۱) استفاده از المنت های گرمایشی (Heated Elements) یا گرمایش مرکزی (Central Heating)

اولین نکته، در نظر گرفتن نوع گرمایش دستگاه مورد استفاده است. محدودیتی که در استفاده از حوله خشک کن های مرکزی وجود دارد، عدم قابلیت استفاده از آن ها در فصول گرم سال است. در این فصول، لازم است سیستم گرمایشی ساختمان برای فعالیت دستگاه روشن گردد. البته این محدودیت با ارائه حوله خشک کن های دوگانه (Dual Fuel Electric Elements) از بین رفته است. این سیستم ها قادرند در فصول سرد سال با گرمایش مرکزی، و در تابستان با استفاده از المنت های الکتریکی کار نمایند.


۲) سایز و ظرفیت گرمایش

کافی است قبل از خرید دستگاه، میزان خروجی گرمای مورد نیازتان را برآورد کرده و آن را با ظرفیت و خروجی حوله خشک کن مربوطه بر اساس BTU تطبیق دهید. به صورت استاندارد، ظرفیت نرمال به ازای هر متر مربع از فضای کف حمام یا اتاق معادل ۴۰۰BTUs در نظر گرفته می شود. البته برای اطمینان بهتر است ظرفیت خریداری شده ۱۰ درصد از ظرفیت محاسبه شده بیشتر باشد.


۳) محل نصب سیستم

در ساختمان های مدرنی که دارای عایق بندی کامل هستند محل نصب جز از لحاظ دکوراسیون و زیبایی، نکته قابل توجه دیگری ندارد. اما در ساخاتمان های سنتی لازم است حوله خشک کن را به سردترین دیوار حمام نصب نمایید. این اتفاق می تواند راندمان سیستم و میزان بهره وری آن را ارتقا بخشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.